Opublikowano:

Pomoc techniczna ovh nie potrafi wymienić płyty głównej poprawnie *** co z zrobić?

Witam wszystkich,

Generalnie jestem sfrustrowany. Tydzień temu kupiliśmy serwer kimsufi i7-2T który po niespełna 10 dniach padł!

No nic pojawiła się informacja o możliwej interwencji zatem czekaliśmy.

Fakt że to dramat, że nowy serwer pada po 7 dniach ale jakoś to byliśmy w stanie przetrwać. Po 2 godzinach pojawiła się informacja że wymienili płytę główną i faktycznie serwer zaczął działać ale….

ALE!! Włożyli płytę i wstawili 4GB ramu zamiast 8GB!!!!!!!!!!!!!! I nawet nasze wirtualne maszyny (ponieważ na serwerze jest hyper-v) nie są wstanie przy tym ramie się uruchomić ZATEM serwer jest totalnie bez użyteczny.

Totalnie sfrustrowani i załamani napisaliśmy z 10 maili do OVH otworzyliśmy tamtą awarię i dopisaliśmy odpowiedź, utworzyliśmy nowe zgłoszenie awarii na domenę (bo na serwer kimsufi się nie dało) i też napisaliśmy i CO? NIC!! Zero odpowiedzi ze strony OVH a serwer od 12 godzin NIE NADAJE SIĘ DO UŻYTKU.

Co zrobić? Pewnie musimy czekać do poniedziałku aż ktoś łaskawie sie skapnie i pójdzie to poprawić. Albo odbierze naszego maila.

Nie mniej jednak będę informował na bieżąco na forum o postępie.

JEŻELI KTOKOLWIEK WIEK JAK DO NICH SZYBCIEJ DOTRZEĆ ŻEBY ZROBILI TO OD RĘKI BARDZO PROSZĘ O SUGESTIE.