Opublikowano:

Celine uprzedzenie czy ignorancja.

Już kilkanaście razy na łamach tego forum czytałem o "działaniu" Celine S. – konsultantce obsługującej zgłoszenia awarii i miałem wątpliwą przyjemność być na jej tapecie.

Dla tej "specjalistki" odpowiedzią na wszelkie trudności jest zrobienie ping, i połączenie do ftp ovh.
Mimo wielokrotnego wyjaśniania, że problem jest w translacji IPv6 wszystkiego co wychodzi z serwera, jest nieugieta twierdzac, że jest ok.

To tak jak z dyskiem opisanym gdzieś na forum, który łapał temperature poza dopuszczalnym zakresem. W momencie jej testu temperatura była ok, wiec problemu nie ma. To co pisze klient mało ważne. Logi itp. 😉

Ciekawi mnie jakie jeszcze mieliście "bliskie" kontakty z tą "specjalistką" ?

Na dodatek po kilku wymianach zdań wreszcie mam opcje zmiany konsultanta, z której oczywiście korzystam. mija sporo czasu i dostaje odpowiedź… od Celine S. 🙂
Na szczeście ta kobieta czasami śpi i dziś rano inna specjalistka, temat w locie wyłapany, znalezione tymczasowe rozwiązanie, przeprosiny za utrudnienia i dalsze prace naprawcze są w trakcie. Wystarczyło fachowe spojrzenie i problem został namierzony.
Celine S. nie starczyły 2 dni.